Grått väder & helglängtan..

Det är otroligt va beroende jag är utav internet. Som vanligt gick jag upp vid halv 7 när bejbi åkte till jobbet. Satt mig till rätta med datorn i sängen, internet fungerade inte. Jag blir mupp sur. Ringer comhem, dock öppnade dem inte förens 8. Hallå vad ska jag ta mig an så länge? Läste ett kapitel i boken och sov sen te 9. Inget liv  :-S Tragiskt.

Nu funkar det iaf som ni ser. image475

Tyvärr så är det grått & regningt ute idag. Så idag dissar jag balkong frukosten. Hoppas för allt i världen att vädret blir fint i helgen när min
Ankis kommer ;D Fest, grillning, powerwalks & girltalk. Myss.!

Längtar tills jag får dra på mig helgens outfits. Båda är klokrena, frågan är bara vilken jag ska ha vilken dag. I-lands problem. Panik?? lr inte.

Preimär:
image573 Vit hängselklänning (gina, what els?)
image573 Silver leggins (asos, min första beställning)
image573 "Egengjorda" fornarina shorts. (gamalt blir nytt)
image573 Nyinköpt linne från Gina.


Kommentarer
Postat av: Maria

Oh yeah! =D

Fin din blogg är! =)

Postat av: Nadja

Min satt precis intill vårtgården, men inuti bröstet (förstår du vad jag menar?) den var lite större än en ärta när dom tog bort den. jag varade och blödde ur bröstvårtan = äckligt!

du har nog inget att oroa dig för, det jag ville få ut är att man ska lita på sina instinkter och inte på att läkarna säger att man är för ung hela tiden! men eftersom din är ytligt så är de nog bra att vänta så länge du inte har ont i den. jag väntade ju i ett år innan jag bad om hjälp andra gången hehe

bli inte rädd nu bara *ger en kram*

2007-04-19 @ 10:22:16
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Angelica

I morgon smäller det! =D Hoppas jag hittar bara! Haha, mitt lokalsinne du vet.. ;)

2007-04-19 @ 13:05:56
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sweet Sabine *

Snygg blogg du har!

2007-04-19 @ 13:06:18
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback