Laddning inför helgen...

Idag har sålt till mig lite pengar. Halva min lägenhet står ju nere i ett förråd sen jag bodde i Gbg. O vem vet när jag kommer få användning för dessa saker igen?.. Antagligen omoderna då om inte annat.

Sen åt vi ärtsoppa och pannkakor hos P`s farmor. Fan va bra man hade det när man bodde hemma egentligen. Ordentlig mat på bordet varje dag. :-p

Patrik & hans farfar hade delat på en halv flaska vodka när jag kom dit. Galningar! När vi skulle gå hemåt vid 7 va han allt lite rund under fötterna. Haha. Jag håller på mig tills imorn, då börjar festen. drinking

Karlskoga har drabbats av en mild snöstorm idag. Igår satt man och solade och nu känns de som mitt i vintern. jag hoppas verkligen inte att vädret ställer till det med mina planer ihelgen :-S

vodka

Nu ska jag shaka vidare med min cara mia remix.
Nightning!

Kommentarer
Postat av: Marie

VA?! en mix på cara mia?! VART HITTADE DU DEN?! :O

Postat av: Alexzandra

Marie: Sök på cara mia remix på youtube? Det har jag gjort iaf : ) Ska finnas en jätte bra, dock lyckas jag inte hitta den på youtube.

2007-04-20 @ 13:57:14
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback