Romantic morning...

Gårdagen va hård. Dock inte en speciellt lyckad kväll på krogen. Så här innan lön är de väl folk panka kanske :-S

Va söta vi va Ankkiis och jag = ) haha, bilder kommer te veckan. Kul kul!

Visade henne runt i stan, blev en 2½ h lång promenad. Shiit det kändes kan jag lova. Dock inte idag, bara baksmällan som gör sig påmind. Vi gick upp kl 7 imorse, galna människor. Angelica tar sig en tupplur nu faktiskt. Kan behövas för ikväll är de nya tag. coctail

Har kollat på romantic movies hela morgonen. Såg heela "dagboken" , har aldrig sätt första halv timmen. Åh, underbar film säger jag bara. Ingen nyhet kanske, typ alla är in love i den filmen <3 Passionerad film, sockersöt kärlek och jag som (inte nyktrat till än...) grät till varje söt replik. Angelica did too.

notebook

Vad sysselsätter ni er med idaaag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback