Sthlm vimmel..

För ett par år sen va jag ett trogen besökare på glife. Inte för att jag nånsin pratade med nån där lr så... Jag gillade bara att spana omkring på vimmel bilderna. Söta kläder, frisyrer etc... Mina besök slutade alltid med att jag hittade nått sött plagg jag ville ha eller så tog jag en tur till solarieöarna. Alla va ju så fruktansvärt fräsha där i sthlm(?!) En annan vill ju bara springa och gömma sig efter en vimmel bild. Men iaf....

Besöken har blivit väldig få på sistone. Men så surfade jag in där idag...
Vissa ansikten finns fortfarande kvar sådär 3år senare...

Dessa tjejer har sockersöta ansikten. (eftersom pojkvännen surfar in här ibland....) så vill jag inte utnämna nåra karlar :p hehe...

image544

Hissar helllre än dissar.. =p


Kommentarer
Postat av: Nadja

tack för den söta kommentaren i min blogg *ler*
Har inget internet hella för tillfället så jag tar lite tid på mig innan jag svarar hihi

Postat av: flikkan

ha ha :-) då så...då va du värd pengarna;-)

2007-04-10 @ 10:01:35
URL: http://tindrande.blogsome.com/
Postat av: Alexzandra

Nadja: Det är ingen fara, den som väntar på nått gott : )

Flikkan: Kul att du tycker det! Dem är mer än behövda kan jag säga. :p

2007-04-10 @ 12:01:18
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback