ännu mera less, haha.

Hur jävla full är man inte när man får för sig att mobilen är borta...
....fast att den i själva verket ligger på byråen, P hade tydligen tagit den.

Sen så va jag bombsäker på att jag ringt mamma i natt och bett henne spärra den. Ringde henne nu och det hade jag inte alls gjort. herregud.

Aja, mobilen är i tryggt förvar iaf. : ))


UPDATE: Jag kan lika gärna skjuta mig i huvet just nu, lr dra ner på alkoholen. Det va ju Visa kortet jag tappat bort igår. Fast som tur är hittade en vakt det precis innan jag skulle gå. Nu ligger både mobilen & visakortet i tryggt förvar. haha.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Har nu lagt upp min tatuering på bloggen...
kramar!:)

Postat av: Sara

ha ha snurrigt värre=)

2007-08-18 @ 13:47:01
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sara: Minst sagt. Blir ju rädd för mig själv nästan :-S

2007-08-19 @ 21:06:52
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback