Att fånga dagen...

mys

J
ag vågar nästan hoppas att sommaren är här. Någon månad sen måste jag ju medge men ingen idè att klaga. Jag & Bella tog en fika i solskenet och bestämde oss för att försöka ta vara på sensommar kvällarna. Imorn ska vi dra ihop nåra tjejer för mys på stranden. En filt och lite vin är allt man behöver : ))

Man (lr iaf vårat gäng) har en tendens att bli lite lata. Man sitter hemma och glor i väggen på varsitt håll. Istället borde man ju slå sig ihop. Laga lite mat, skvallra lite lr kolla på en film. För mig känns det mkt bättre då framåt kvällningen när man vet att man umgåts med sina nära. Bella hängde med hem till mig efter fikan. Kollade lite vänner & åt en god middag. När
katten är borta dansar råttorna på bordet. P är nämligen iväg o fiskar så då får man ju passa på. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback