Gymfenomet.

gym nudeexersice

Sorgligt nog håller sommaren/semestern på att lida mot sitt slut. Inte mkt till sommar att hänga i tallen men va gör man? Vilket fall som helst är det dags att komma igång med saker och ting - typ träning.

Hela våren körde vi på ett av de "4" (vissa är knappt värda att kallas gym) i stan. Men så känns det inte super att slänga ut 550:-/mån för träningskortet så vi kollade runt lite. Körde en provomgång på David`s imorse. Mamma och jag var fast bestämda att vi skulle köpa kort där. Sen tidigare erfarenhet så är det "speciella" människor som tränar där. Lr tränar va väl att ta i, minglar, flirtar och vevar lite med hantlarna. Men eftersom vi ändå tänkt träna runt öppning kl:9 så kanske vi slipper de där jag-gör-mig-snygg-för-att-gå-till-gymmet-människorna. Men ikke! Fine, jag kan oxå göra mig snygg. MEN jag är där för att träna o har ingen större lust att dra på ett lager smink :-S Hinner motionera ungefär 30min innan första "minglaren" kommer in. Ställer sig och glor sådär jätte diskret på mig. Ofta jag kan koncentrera mig när nån följer ens ända move. O inte nog med det, - Sen när går man omkring med en kaffekopp inne i gymsalen? asså det finns "fikaplats" vid receptionen, ta ditt jäkla morgonkaffe där... För det tredje så hade gymmet defenitivt gått ner sig sen sist jag tränade där. Maskinerna va inte underhållna för 5öre. Gnisslade och va allmänt tröga. Då betalar jag hellre de där extra kronorna för att få ordentliga grejer.

Numera är jag en trogen kund hos träningslagret. Gymkortet ligger och väntar på mig & på måndag ska mage & rumpa trimas : 9 känns underbart!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh jag längtar tills jag ska börja träna igen ^^

Postat av: Alexzandra

Wysteriia: Ja, visst känns det bra?! Både för kropp&själ : )

2007-08-28 @ 18:14:17
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Jag ska också sätta igång! Nu när jag gått ner så mycket i vikt är det roligare att trimma mage och rumpa. Och armarna behöver muskler!!

2007-08-28 @ 18:44:40
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica L: Visst är det. Dock har jag syndat lite idag men det får man väl när man tränar i guess? O det är så fint med perfektmuskliga armar. Kolla Eva Longoria ;-O

2007-08-28 @ 22:38:11
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Whisperer

meh uh. De stör mej faktiskt skit mycke när folk försöker prata me mej när jag tränar. och vill helst inte vara på ett gym där alla är super snygga och fixade, vill ju inte behöva känna sej dålig när man går dit, mycke större chans att man hoppar över lite för mycke då.

2007-08-29 @ 23:39:20
URL: http://whisperer.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Whisperer: Precis, värst är när man lyssnar på musik. Orka ta ur hörsnäckorna för att höra va personen säger. O så får man nån drålig kommentar som - Här går vi på promenad brevid varandra :-S eh? jaha.

2007-08-31 @ 09:11:43
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback