Jag & Kimberly Stewart in heaven...

kimberly

Bella & jag anlände till London relativt tidigt i måndags morse. Fick såklart inte checka in då... Så vi åkte raka vägen till Oxford street för att kolla in den häärliga shoppingen. Det första vi ser när vi kommer upp från undergrounden är topshop. Glider in där och inser att vi är in heaven. Bokstavligt talat. Alla glittrande diamant halsband och
paljett klänningar fick mig att bli deprimerad. Hur i helsike skulle jag ha råd med allt detta?

Vi fick helt enkelt lägga band på oss och spara denna affär till sista dagen. Jag menar 4a våningar går inte på en kvart direkt.

Trots att vi besökte både Harrods och Ann summers så va det ingenting som kunde mäta sig med allas våran topshop. Så sista dagen strosade vi runt i minst 2h där inne. Gjorde över med alla inväxlade pengar och även ett o annat kreditkort användes :-S

O vet ni vem som besökte butiken samtidigt som oss? :-O Kimberly Stewart. O holly mother - så här kände jag mig då. För helskotta va låång hon va...ioförsig hade hon ett par rejäla klackar, but still..

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Roligt med lite kändisspaning! =p Jag tycker alltid att alla kändisar är så jäkla långa, fast ja, kanske inte dem i Sverige. De är nästan för korta för sitt eget bästa.

Postat av: sandra

topshop är verkligen galet stort!

2007-08-03 @ 10:57:20
URL: http://www.ohitslove.blogg.se
Postat av: sandra

jaså du har bikinin. den är sjukt snygg! sitter den bra och så? trosan ser lite hög ut?

2007-08-03 @ 11:21:38
URL: http://www.ohitslove.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sandra: Skoja inte! Ang bikinin, så är den snarare låg. Alla andra bikinis fick jag vika ner men denna sitter som smäck. : ))

2007-08-03 @ 11:55:28
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback