Kvällsmys & Statoilkörv.

frenchhotdog


Shit
va mysigt vi hade igår på beachen. Tog en promenad förbi stranden vid 5 snåret. Smock med folk :-S O i denna stad vill man inte direkt strippa på stranden. Ah, look at her celulites. Jag menar vårt gäng gör ju likadant. Men så fan heller att det ska få skvallras om min otränade butt. Nu låter det som jag har en 70årings röv, vilket inte är fallet men ändå. Vi blev ett gäng igår iaf, slog upp filten och tramset började. Myss! Vid 23 snåret blev vi sugna på korv oxå. Då är ju statoil en vän på vägen : ))

Oh så ringde min nagelförlängare, hon hade fixat en återbudstid till mig om si så där 30 min. Älskar att gå upp tidigt för att bli ompysslad. Hoppas vädret håller i sig för nu har jag slängt på mig bikinisen. Direkt från Turkey kommer den. Man får ju inte så jäklans mkt användning för den här i Sverige annars. Men idag så, hoppas regnet håller sig borta tills i em åtminstone.

Kommentarer
Postat av: nadja

ah jag vill oxå till stranden..typiskt att man ska jobba ! Skön bild iaf ;P

Postat av: Alexzandra

Nadja: Jag kan ju trösta dig med att det började regna precis när vi kom ner. Nu är jag så där måtligt road :-S

2007-08-08 @ 12:53:58
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback