Naken.

Här med presenterar jag min pojkvän som mobilförstöraren. Han kan inte äga en mobil för antingen kastar han sönder den med flit lr så blir den snodd lr så pillar han helt enkelt sönder den. :-S

Si så där 4 mobilen på 1 år.. O igår kväll blev det den 5e. Träligt att de va min
goldienalle. Känns så där jätte bra med tanke på att jag i slutändan betalat 12000kr
för att få den där mobil jäveln. Ny utgift. Men han va ju iaftegelsten snälll och tog med sig abonnemangskortet efter att ha knäckt av den i 2 delar. Så imorn blir det jag som letar upp nån gamal tegelsten för mobillös (okontaktbar) går fan inte. Naken ju!



O alla nummer & sms är borta. Buuhu! :`(

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj då! jag har lyckas tappat bort en telefon för några år sedan men jag känner nog ingen annan som har gjort det. Men 5 telefoner i år! Hihi, det är mycket!

Postat av: Alexzandra

Linda: Jo det är ju det. Det blir dyrt :-S fast jag är egentligen inte bättre än han. Mina mobiler blir alltid snodda.

2007-08-12 @ 21:45:45
URL: http://Alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback