Shopping and advice.

Blev en sväng in till Örebro idag. Det regnade ju ändå, det är då shopping gör sig som bäst. O så gör den sig rätt bra när man fått skatteåterbäring. jeeeej! Blev bl.a en fodrallklänning från hm (den framhäver minst sagt ens former. Hottiemama). Sen även en annan cute dress och ett par gråa jeans. Älskar hm`s priser & utbud med för den delen. Hör fan inte till vanligheten att handla jeans för 198kr. Lr så har man vuxit ifrån 1500kr`s jeansen. : ))

Fick även med mig en svart parkas jacka från hm. Men jag har fortfarande inte bestämt mig fall den ska få stanna. Jag har ju fattat att parkas kommer va hett i höst/vinter. Och lämnar jag tebax min minisize kommer den försvinna fortare än smör i stekpannan. Därför ska jag hålla på den och prova till lite olika shoes and outfits.

Bilder får ni imorgon. Är i desperat behov av råd ang. jackan.
- Vad tänker ni kö på i höst?

höstmodeParkas or trench?

Patrik va inte till så stor hjälp. Hans ända kommentar va - regnkappa. :-S

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har inte funderat på jacka till hösten än, hm. Men jag är i stort behov av en.
Ser ifram emot bilderna du ska lägga ut, ska bli spännande att se..:)

Postat av: Angelica Lindvall

Jag gillar både parkas och trenchcoat men i höst blir det en parkas för mig!

2007-08-11 @ 21:57:20
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica: Jag tycker trench är svårt att bära upp. O sen känns de som ett måste med klackar till. Gympadojer o trench känns inte så hett! :-S

2007-08-12 @ 10:59:30
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sofia: Det är faktiskt lite tidigt än. Men det är bra att ha en hägandes hemma när tiden är inne. Man vet ju aldrig... kanske snöar nästa vecka. haha. Kommer bilder på resterande shopping snart, håll ut! : )

2007-08-12 @ 11:01:39
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Ja, trenchcoat är svårt att bära upp, särskilt på så små tjejer som du och jag. Man måste ju typ ha klackar då!

2007-08-12 @ 11:42:24
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback