Starbucks-Ben & Jerry`s-Subway idèn.

ben&jerrys

D
et är lite kul med Bella & mig när vi drar på semester. Vi har en tendens att äta, äta & äta lite mer.

Inget undantag på denna resa. O jag menar när gatorna pryds av starbucks, ben & jerry`s och subways så är det omöjligt att inte :-S Jag förlorade min starbucks oskuld under London tripen och det va en nice upplevelse. När jag satt där och drack min banan frappacino så tyckte jag även att den smakade lite kaffe. Fick för mig att den jag beställde va utan men ikke. Även om de va ytterst lite kaffesmak så togs ännu en oskuld där. Trots att jag jobbat på en coffee shop så har jag aldrig druckit en "kaffedrink" förut. Men nu så... Provade även frappacino
pomergranate juice. Gooodie goodie!

Efter att ha smakat på Ben & Jerry`s - Cookie Dough så var jag iaf fastbesluten om att de måste va världens smartaste unge som kommit på den idèn. Vem älskade inte kakdeg när man va liten liksom?

O nu till denna affärs idè som lätt skulle göra Bella & mig till miljonärer. Hur många tjatar inte om starbucks där borta in kändis-landet United states? ; )) Ben & Jerry`s hysterin har nog ingen gått miste om heller. Så att nånstans i Sverige öppna upp denna 3 i 1 butik tror jag skulle vara mkt givande både för min plånbok och till min figur (tyvärr...)


Kommentarer
Postat av: nadine

åh..jag kan inte fatta att ni inte har starbucks i sverige...! det där är min last!

Postat av: Alexzandra

nadine: Det är nog mångas last (jag gjorde ju själv misstaget att gå dit hehe..) o det är just därför det borde öppnas i Sverige : )

2007-08-03 @ 18:20:11
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: nadja

mmm ben o jerrys är så jävla gott

2007-08-05 @ 20:22:00
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Nadja: Skoja inte. Skulle gärna ta en hel burk på maten nu : )) Mmm..

2007-08-05 @ 20:43:52
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback