Alexz provar sovplatser :-p

body madonnabody 

Det är lika spännande varje gång man vaknar upp dagen efter äventyr. Se vems soffa man vaknar upp på. Just nu ligger jag i en svart skinsoffa, ganska skön är den. Vaknade för typ en timme sen av att jag har har ASS ont i ljumskarna.
Dr Phil säger att man får celluliter av att ha trosor som sitter åt i ljumskarna. Med andra ord borde min stjärt se ut som värstaste russinet nu. Jag hade nämligen body på mig igår gått folk, och den body`n är annledningen till att det värker i hela mina ljumskar nu. Jag kunde inte somna om pga av den nedans skapelsen. Huu.

O inte fan kom vi in på statt igår heller. nepp! Lite pinsamt må jag säga. Jag som skulle va nykter och allt. Det är inte roligt att erkänna att man är svag och faller för frestelsen ...Sen kommer man inte in för att man inte jobbar på fukking transcom. Det var antagligen den ända gången i mitt liv som jag är ledsen för att inte jobba på transcom. haha! Istället gick vi till ett 50+ ställe, närmare bestämt woodys. Har aldrig vart där förut så nu tog jag oskulden där oxå. Ehm?.

08.16, jag är full än. anyways, idag ska jag hämta min underbara säng. & ikväll ska jag ha en middagsdejt i myskläder, det ni! Att en kille vill laga mat med mig i myskläder är ju lite..... smickrande? vilket fall som helst ska det bli underbart att inte va full idag, visserligen blir det ett par glas vin. rysning. blä. Men idag tar vi fram den söta,oskyldiga, fina tjejen. Hoppas att den där wild and crazy alexz vill stanna kvar där inne.

Ska smyga mig förbi sovrummet och se fall min kompis perhapse ligger där inne, annars blire ju lite obekvämt.

Kommentarer
Postat av: Emilie

haha oooh body har jag aldrig haft på mig faktiskt.... men ett konstant användande av baddräkt strl för liten borde ju ge samma effekt? ;P hehe
för mig blire party ikväll istället ;)

Postat av: Alexzandra

Emelie: Det va första och sista gången för mig med kan jag tala om :-( fortfarande helt svullen i ljumskarna, som en för liten bikini ja...

2007-12-15 @ 15:15:32
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback