Allt för detta.

All denna stress. Allt spring i affärerna efter den perfekta julklappen, adventsljusstakar, lussebak, julgranspynt, uppesittarkväll och julskinksmackor. Allt för den här dagen.

21a gången jag ser Kalle. Är det inte dags att de uppdaterar det där lite grann? Vad har egentligen ferdinand med julen att göra? :-S

Nu har mormor och morfar anlänt, äntligen ska jag få äta mina älskade ägghalvor.

   

  

Skön position Sebban tagit framför tv`n då :) och Mathilda har fått en tatueringsmaskin i julklapp, kanske syns?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoho... GOD JUL :) Fått nått skoj ??

KRAMAR

2007-12-24 @ 20:24:17
Postat av: Alexzandra

Michaela: God fortsättning får jag väl säga : ) Fick mkt grejer till lägenheten och sen en del från min önskelista. Helnöjd iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback