Är lite down.

happypills
Jag känner mig väldigt nere idag, känns lite hopplöst. Velar hit och dit med ditten och datten. Ena stunden tänker jag "fan va gött och va singel, ska inte involvera mig i något för seriöst på ett bra tag" andra sekunden känner jag mig som världens mest ensamma människa och får för mig att jag saknar både den ena och den andra.

Det ska verkligen bli underbart med egen lägenhet igen. Känns som evigheter sen. Men jag har inte bott ensam på snart 2år och jag känner att de skulle va mys med någon som känner än utan och innan vid sin sida. Men samtidigt vill jag inte lära känna någon ny just nu. Nån ny att öppna upp sig för, neee usch. 

Sen är jag så trött på att jobba, 10h och sen ha en timmes busstid på det...Vet inte när jag ska hinna med allting, har så mkt tankar i huvet som irrar omkring hela dagarna. Vill helst gå och lägga mig eftersom jag sovit rätt dåligt i helgen men då vet jag att när jag vaknar så ska jag jobba igen. O så har jag inte fått nått gjort iaf. :-(

Underbart att jag ska jobba på Guldfynd ons.fre, lör denna vecka = ) väldigt uppskattat att få vara kvar i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback