Att få tag i ett fik.

closed
Jag kan planera in fredagluncher och lördagsfikor en vecka i förväg. Jag älskar nämligen att vara på stan fre/lör, för en gång skull är det lite rörelse på stan då :) Inte bara jag som älskar fredag`s luncher nämligen. Idag hade jag & Sandra bokat in en lördagslunch. Kom ner vid 15. Paris brukar ju alltid vara öppet till 17 så lurre tänkte vi. Men näe, köket var stängt ;-O Långlördag och ni stänger tidigare? Gick vidare till harry`s (maten ska ju va SÅ god där) öppnade tyvärr kl 17, så det blev katrinedalskrogen. Sikken stad man bor i, kan knappt få sig en lunch lr va heter det när klockan är 15? på en lördag. Det blev vilket fall som helst ett par öl för Sandra och ett par trevliga timmar för oss båda. Vi bestämmde att vi måste göra om det snart. På nått sätt känner jag igen det där. "- att man inte gör sånt här oftare...." men blir det oftare? nee.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det där känner man allt för väl igen... man tar aldrig tag i att styra upp träffar oftare... jag känner mig alltid som en dålig människa. tills jag tänker att: äh okej - då är ju dom lika dåliga människor isf, som inte styr upp dom heller.... hmm kan bli en ond cirkel...

Postat av: Alexzandra

Emelie: Precis! Det är ju inte meningen att en annan ska titta upp när det passar för båda, ringa och dubbelkolla varje gång. Gäller ju att båda bjur till annars kan de lika gärna va. Kul när det väl blir av dock :)

2007-12-09 @ 03:08:50
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback