Damnit.

målning


Jag får krupp när alla andra är mitt uppe i julpyntandet. Jag vill ju för helvete oxå! Den där dam-tant-tjejen som bor i lägenheten som jag ska flytta in i vill inte ta sitt pick och pack och dra. Hon har blivit vräckt och hon skulle vart ute den 27e. Just nu hade jag hoppats på att stå på hallbergs i fullt skå med att välja tapeter. O jag hade inte velat något hellre än att spendera min bakis dag på ikea imorn. Men det verkar inte vilja gå vägen. Blääääää.


Vill montera, måla, tapetsera, hänga upp, pynta.......

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jobbigt du.. Du får väl åka dit o slänga ut henne..!! ;-) Hoppas du får en askul kväll/natt på Statt då.. Ha de gött vännen

2007-12-01 @ 14:26:55
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Tro mig det kommer jag göra om hon inte är ute måndag :-S Kul har jag alltid! om jag kommer in vill säga... hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback