Det blev ett lyckat julbak...

julbak


Bortsett från att jag är sjuk igen! Sämre imunförsvar får man leta efter. Som vanligt har jag inte tid med sånt här, mitt uppe i renoveringen och jobb  :-S

Första lussebulls plåten blev en ända stor bulle, de liksom flöt ihop. Men attans va goda dem blev lussebulle (blir så mkt saftigare när man har kesella i) Mmm... pepparkakorna va lika goda dem. Vi gjorde ett par riktigt roliga kreaktioner. Lr jag satt mest och kollade på. Men Mrs X gjorde pipparkakor & grisar som satte på varandra. Dem va såklart extra goda.

Nu måste jag dock ge mig iväg till jobb helvetet, 10h. Tur att det inte står stilla i lägenheten bara för att jag är borta. Vardagsrummet kan mycke möjligt vara klart när jag kommer dit imorgon. wiiiho!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kesella Rock's!!!!

Postat av: Anonym

Skall ge mig på detta med julbak på Söndag hoppas jag med lyckas...

2007-12-07 @ 11:22:27
URL: http://distriktchef.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jennie: Ja det får jag väl lova att hålla med om :)

Distrikschef?: Det låter som en fin sysselsättning på andra advent ;P

2007-12-07 @ 19:54:28
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback