Devil goes angel.

angel

Iomed att jag sov bort hela dagen igår så kunde jag inte sova i natt. En viss person hörde äntligen av sig till mig igår kväll och vi träffades för att prata ut. Människa med större hjärta heart får man leta efter. Förtjänade inte ens att få förklara mig egentligen. Dem timmarna med *han* va helt över förväntningarna, in a good way.

De här dagarna har jag tänkt till. Har det kommit nått gott ur min handling så är det just det här. Jag har haft som ett tunnelseende på vad JAG vill göra. Kan tyckas egoistiskt men samtidigt har det vart behövligt. Ibland måste man tänka på sig själv och sina egna drömmar. Bara det inte går över styr och sårar någon. Med andra ord tänker jag varva ner en smula och försöka satsa på nått vettigt iställe. Jag fyller 22 om mindre än 1 mån, kan inte leva dramaqueen resten av livet. Har ju så mkt resor jag vill göra, ett dröm jobb jag vill plugga till och jaa..... lägenheten. Tänker fokusera på det istället.

Välkommna den "tråkiga" alex. Skämt och sido, detta är en allsidig blogg. Ibland är det bara inredning, ibland, förhållande dravel, och nu sist drama. Nu säger vi tack och hej till drama och välkommnar ett nytt kapitel i mitt liv. Jag hoppas och tror att det kommer bli resor här näst. : ))

fyverkeri Är det inte komiskt att detta ny kapitel kommer så lägligt med nyårsafton?...
Vad vill ni åstadkomma lr ändra på till nästa år? fyverkeri

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du om någon skulle aldrig såra någon.Är det en reko kille som märken han nog det.Men ibland kan det vara bra att få sig en tankeställare.Det har du fått nu.Hoppas bara det leder till nåt positivt.För det är du om någon värd.Kram

2007-12-28 @ 17:55:17
Postat av: Alexzandra

Anonym: Naw, tack!! : ) det där behövdes. Känner mig inte allt för älskad efter mitt dumma snesteg.

Postat av: lissa

älskar dje mitt lilla fyllesvin hehe.:)

2007-12-29 @ 17:25:47
Postat av: Alexzandra

Lissa: & Jag älskar dig mer snuttan : D

2007-12-30 @ 02:21:23
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback