Don't bring u`r drama in when you're trying to make an impression..

Så lyder mitt horoskåp.

....eh vem försöker göra intryck på en lördag natt på stattshotellet? 

äckelpött

Sitter här med svart färg i både håret och på naglarna. Laddad som tusan för ikväll. Men vilken lördag kväll är inte jag laddad? Om sanningen ska fram så är det sista helgen nu sen ska jag inte besöka statt fören juldagen är här. Det ni, det blir en sann utmaning. Ska pyssla lite i mitt nya hem istället (om jag får nyckeln nån fukking gång...) bortsett från en inbokad dricka-starkglögg-baka-pepparkakor-och-lussebullar-kväll och en helg i Gbg så ska jag inte röra flaskan alls!

OM det inte det vankas julbord, sushikväll lr middagsdejt då förstås.

Kommentarer
Postat av: Jove

what a sexy mama haha ;)

Postat av: Alexzandra

Jove: Ja hetare får man leta efter.

2007-12-02 @ 18:55:49
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback