Dreams comes true...

Det här med nyårslöften är ju en grej. Ofta håller man dem ju inte men men. Jag minns väldigt väl känslan förra nyårsafton. Vi satt där och diskuterade hej vilt ang förhoppningarna om det nya året. Mina förhoppningar var väldigt luddiga. Jag satt där och kände att kanske Jag & P gör slut, kanske vi skaffar barn, själv hade jag ingen anning ..... jag hade verkligen inga förhoppningar alls och fan va illa det kändes. Att ta året  som det kommer finns inte. Jag måste ha mål och drömmar uppsatta. Även om målen inte är stora lr viktiga så måste jag ha dem för mig själv. För mig är dem väldigt viktiga nämligen! Någon sorts checklista på saker jag vill göra. En 1-3-5års plan brukar funka.

Det nya året som kommer tänker jag lova mig själv att uppfylla åtminstone en "stor" dröm. Detta år blev det New york. & detta år skulle jag vilja att det blev bahamas. Vågar nästan inte skriva ut det, jag menar att bo på atlantis hotell har varit min största önskan i...... typ 5år?

Försöker få familjen att boka tillsammans med mig, mamma fyller ju 45 om drygt ett år. Och när man bokat så kommer man iväg, så är det bara! Funderar ärligt på att boka. Jag skulle vandra på clouds. Men om inte familjen hänger med, vem ska jag åka med då? :-) någon?
atlantis
Kom igen nu gott folk!! Era drömmar, nyårslöften, 5års planer. Vill veta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min är väl att få en utbildning, göra klart huset, åka till Thiland, gifta mig och få ett barn till...min 5 års plan! :P

Postat av: Jove

Hoppas du kommer iväg! :)

Min plan nästa år att följa mitt hjärta. Antingen blir det en sommar här hemma med vännerna, eller en sommar med jobb i härliga Spanien. Jag vågar inte bestämma mig än. Sen är mitt mål att ta körkort. Och om 1½ år, studenten... efter det förmodligen plugg direkt. Äsch, jag får slut askriva annars blir det världens brev hahaha

2007-12-21 @ 15:10:43
URL: http://hallo.blogg.se
Postat av: Jennie

what a nice picture!!!!!!! Vill åka nu=)!! hoppas du får en nice helg me mkt sprit=)

2007-12-21 @ 19:28:41
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Alexzandra

Sandra: Låter som vettiga fast ganska stora mål :)

Jove: Har inget imot långa brev, hehe! Körkort, studenten, oj long time ago :-S vill oxå ta studenten igen.

Jennie: Jag vet, varför tror du jag vill åka dit? Hotellet på bilden är ju självaste atlantis. Sprit? ihelgen ska jag inte förtära nån alkohol sörru, ska jobba natt och sen mysa med familjen. Ha en fin helg du med, hur du nu spenderar den ;)

2007-12-21 @ 19:45:12
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback