Duschkabin lr badkar?

Fick precis ett samtal från min nya hyresvärd. Mamma hade ringt honom halv 9 och sagt att vi vill ha ny låskolv. Lite pinsam är hon ju =) Men känner jag henne rätt så har hon legat sömnlös i natt och fått massa scenarion. Scenarion där någon kliver in i min lägenhet när jag ligger och sover. Det skulle ju inte va så trevligt.... Jag skulle flytta hem på stutts då kan jag tala om. huhu! Anyways så är låset bytt idag kl 10. Underbart med en hyresvärd som fixar saker på en gång.

Sen så frågade han mig om jag vill att de ska byta ut duschkabinen? Det va väl inte den fräshaste jag sett men absolut ingenting jag tyckte han skulle behöva byta ut. Men det tyckte tydligen han och eftersom jag ÄLSKAR badkar (i min första lägenhet hade jag det som krav.) Så, nu har han beställt ett badkar åt mig. Hallelujah.

  
Istället för sjöutsikt har jag utsikt över jetmacken. Lovely! hehe...

Kommentarer
Postat av: joy

ja, jetmacken funkar väl också :) haha

Postat av: Alexzandra

Joy: Ja den får helt enkelt göra det. :-D

2007-12-05 @ 09:31:14
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Moa

Oh lyckos med badkar! niclas ställde ner vårat i källarn det första han gjorde !

2007-12-05 @ 16:34:21
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback