Förfest aktiviteter.

Jag hade druckit nåra glas vin när jag skrev senaste inlägget. Man tror man är så nykter fast man inte är det. Inte för att jag inte vill på gyllene tider men det kanske är lite väl att planera in det nu.... Det va rätt dött på krogen faktiskt, fast förfesten va desto trevligare. Vi hade styrketränings tävling, jag får såna flippar efter ett par cider. Självklart vann jag alla tävlingar (lr nja... inte situps`en...) idag har jag iaf träningsverk. Hör inte till vanligheten dagen efter utgång liksom :) Jävligt skum kväll på nått sätt, vaknade självklart inte hemma. Snarare i grannhuset ;-S

Vissa sitter i karaktän i indien, andra knullar sina tremänningar och jag........
skum kväll helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emilie

haha vad tusan hade du för dig egentligen ;)

Postat av: Alexzandra

Emelie: Nejnej, jag va den ända som behärskade mig :) alltid!

2007-12-02 @ 19:00:32
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback