Galet är kul.

Kom hem nu ;-p


njuter

Det trodde jag minsan inte när jag låg här kl 20 igår kväll. Men det är ju jag - impulsiv & crazy. Precis så jag vill leva =) men jag va en förvånadsvärt snäll flicka igår, på vissa fronter. Att jag spydde förtäller inte historien. Blev ett par shotar, närmare bestämt gick det väl åt typ 7 liter sprit..... Denna gång vare inte jag som söp bort sakerna, lr ja på sätt och vis. Pillan och jag cyklade tebax till festen vid 7 imorse för att hämta min kvarglömda mobil och kamera. Det är ganska soft med en tegelsten till mobil, då får man ha den i fred = )

Jag skulle egentligen jobba idag. Dock kändes tanken vid det inte nå vidare 7 imorse. Denna gång blev det en "magsjuke exuse" lite halvsanning var det ju faktiskt, jag menar jag spydde ju igår. hehe.

Hoppas på den där - "favouriten i repris" ; ) både när det gäller invigningar & Sälenresor. tsss.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha du tog luciavakan på allvar ;)

Postat av: Jenny

:(

2007-12-13 @ 17:10:53
Postat av: Alexzandra

Emelie: Ja det kan man lugnt säga :)

Jenny: Ne, så illa var det inte??

2007-12-13 @ 21:06:16
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Så illa var de inte? vad hände?

2007-12-13 @ 23:05:30
Postat av: Alexzandra

Anonym: "så illa var de inte?" det betyder att kvällen var inte så illa trots stulna mobiler och spyor.

2007-12-14 @ 05:56:19
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback