Hallelujah moment.

extrapengar


Som jag nämnt har jag en väldigt bra hyresvärd. Jag ringde nämligen honom idag och sa att jag inte ville skriva kontrakt förens 1 feb. Vi sa ju att jag skulle få bo gratis en månad med tanke på att lägenheten inte var renoverad. Men nu när jag fortfarande inte flyttat in än så har jag ju inte fått någon gratis månad. Man tycker ju att man ska få nånting när man slitit med renovering en månad (lr ja micke har slitit..) men mamma och jag fick ju även ta reda på en massa äckel som de tidigare hyresgästerna lämnade ifrån sig. Såklart fick jag igenom min vilja så nu har jag 5000kr extra till möbler istället. Något glad blev jag = ) Gör sig rätt bra med dem tusenlapparna i Göteborg nästa vecka om inte annat. Tjofaderittanlej.

Kommentarer
Postat av: Emilie

SKÖÖÖNT! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback