Ibland är det bara att acceptera.

julstjärnor

Jag får gilla läget lite tror jag. Det här med att köpa juldukar, gardinner och julstjärnor hinns liksom inte med. Det får räcka med min vita plast gran med lila glitter & kulor, Lite ljus och sen miniatyr granen då = ) Måtligt onödigt att köpa på sig massa jul grejer typ en vecka före jul. Har nämligen beräknat det som så att min första natt i lägenheten blir nästa helg. Dock en lite halv tom lägenhet, fast med badkar, lite schyst musik och tända ljus funkar det för mig.

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

Över nyår alltså? :) Have fun!

Postat av: Alexzandra

Tereze: Stämmer bra det, fullrulle där då : )

2007-12-09 @ 20:57:22
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback