Idol....

idol


Jag har inte följt idol för 5öre. Det ända jag sett är resumèn förra helgen. Jag kunde konstatera så pass mkt - att om inte Anders hade åkt ut, då hade jag inte tittat ikväll :-S det andra konstanterandet är att jag inte gillar Marie. Det känns som att hon vill vinna med sympatiröster. Hon verkar spela på att hon är känslosam hela tiden. Stackars mig, (folk har satt mig i ett fack) jag vill det här av hela mitt hjärta. Och när hon sjöng maneater ville jag bara spy. Fast hon kanske har vart grym alla andra helger?.... Mitt första intryck var iaf inte bra & jag tycker Amanda ska vinna. Att hon sjöng Hallelujah gav henne pluspoäng hos mig kan jag lova. 

UPDATE: Jag tar tebax det där med att Amanda ska vinna, INGEN ska vinna! Dem kan ju inte sjunga. Dags att lägga ner idol nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback