I`m in käärlek.

Jag är kär i mitt sovrum, tapeterna är på plats och det blev bara så mkt bättre än jag trodde. Lovely! Men i samma veva insåg jag att det stod lite still. Alltså jag kan inte göra nått, inte ställa upp nånting eftersom jag inte nåra möbler. Kunde inte ens bädda sängen eftersom jag inte har påslakan till mitt nya dubbeltäcke. Så mkt som fattas så jag va helt enkelt tvungen att ringa mormor. Känns lite illa, varje gång jag ringer henne så är det för att låna pengar. Så imorn bär det av till ikea i Karlstad. Wiiiiiho. Måste göra en lite halvseriös köp-lista tror jag.


Imorn ska jag bju er på lite bilder tror jag ....


Kommentarer
Postat av: johanna

god middag =)

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra dag =)

ps. kolla in min sida där har jag mer info

Postat av: Penny Dreadful

Haha, nää, det vägrar jag tro på! Hur ska det gå för os människor? :(

2007-12-15 @ 17:14:24
URL: http://plussizepenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback