Jag är en fukking fegis.

Jag ser lite suddigt nu, det flyger omkring tapeter, färger och mönster i huvvet på mig. Ge mig ett par glasögon nån, får fan ont i huvet. Lyckades iaf hitta tapeter till vardagsrummet idag, tror det blir riktigt snyggt. Den tapeten jag ska ha i sovrummet (se inlägg längre ner...) hittade jag inte. Jag hade ju glömt skriva upp vilket märke det var. Och det är en oendling djungel på hallbergs. Men nu har jag iaf skrivit upp så imorn kl 10 är det jag som hänger på dörren. : )

Ja, ni kanske vill höra hur lägenheten var? Den va way over förväntningarna och STOR. Tänk att lilla jag ska bo själv på 76kvm. Jag som är mörk-ensam-rädd.

pysselbrutta


Jag blir dock lite less på mig själv. Jag är så jäkla feg när det gäller att kombinera mönster/färger. Det va inte länge sen jag lärde mig att kombinera 3 färger (klädmässigt) jag är så förbannat rädd att det ska skära sig. Kollar runt lite på inredningsbloggar och jag önskar jag kunde ta efter en del egenskaper. Så som att va mer kreativ, ha bättre fantasi och va lite mer pysslig. Nästan alla rum kommer gå i vitt känns det som. Lr jag kanske överdriver lite. Men jag har sket svårt för vilken färg jag ska ha i hallen (den är väldigt lång)....tänker lite lila lr grå men jag vet inte.... och köket?.... hade gult i min förra lägenhet, men fan. Trisst med samma.

Ge mig lite tips och råd kära hjärtanes. Vet ni bra inspirations sidor så hojta till.

Kommentarer
Postat av: Jove

Haha jag gillar inte heller att sova ensam i mörkret, men det brukar ju gå bra ändå :p

Postat av: Alexzandra

Jove: Själv sover jag aldrig i mörkret. Har alltid tänd lampa, tv, dator på. Extremt mörkrädd nämligen :-S

2007-12-04 @ 01:16:12
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jenny

det är ju såå snyggt med fondväggar med mönster;) måste ju börja med inlägg eftersom man fått kritik på de;) haah

Bra med alex annars?

2007-12-04 @ 08:08:40
Postat av: Alexzandra

Jenny: Ja det är lite små hysteri över såna tapeter nu :) får hoppas att det håller ett tag iaf! hänger inte riktigt med, inlägg? och det är annars väldigt bra med mig (nu när jag äntligen fått lägenhet) tackar som frågar, vem jenny är det? Känner mig lite vilsen nu juh. Hoppas allt är bra med dig oxå?

2007-12-04 @ 10:11:12
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Kommentar mena jag:) de blev fel.. Åström såklart;) jaag är en trogen läsare;) haha

2007-12-04 @ 11:05:40
Postat av: Alexzandra

Jenny: Ja du ploppade ju faktiskt upp först i mitt huvud, ;) hehe. Så mår Jenny bra? Lite små roligt det här med bloggen, man inser mer och mer att typ halva stan sitter och smygger här inne. mohaha! Typ transcom sysselsättning att läsa bloggar vad jag hört. För du jobbar väl kvar där? Kram

2007-12-04 @ 11:16:03
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jenny

haha exakt.. sitter här nu och roar mig på din blogg haha:) Bra med mig.. ska till tyskland i helgen och handla spriiiiiiiiiiiit gött gött:)

2007-12-04 @ 11:31:11
Postat av: Alexzandra

Jenny: Åh tysklandresor, dem saknar jag. Jag och Patrik brukade ju bunkra upp en hel del på de där resorna :)

2007-12-04 @ 13:01:58
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback