Jahapp..

stugmys


Måste medge att det har kännt som en konstig helg. Både fredag och lördag har kännt som vilken vardagskväll som helst. Antar att det blir så när man gått ut mitt i veckan. Faktum är att jag inte är ett dugg avundsjuk på dem som är ute och slirar heller. Klart jag inte är det när jag har en vecka i Sälen framför mig. Nä, det är faktiskt inte därför. Har trivts alldeles utmärkt med att vara hemma. Beror en hel del på att jag fortfarande inte är kry efter magsjukan. Tror jag har haft åkt på varenda sjukdom som går nu.... peppa peppa. Har denna lördags kväll sysselsatt mig med ett antal avsnitt från desperat housewifes med mamma. Mys mys.

Stackars mamma som kommer ligga sömnlös pga min ekonomi. Kommer få leva på vatten efter den här veckan i sälen. Antagligen kommer jag inte ens ta mig igenom Sälen veckan. Men som Aida säger - Hur gör du? Hur får du det alltid att gå ihop? tjjja... i just don`t know.
outofmonwy
Men det får helt enkelt vara värt det, får ju min soffa när jag kommer hem ;-P Man tager vad man haver, får ta med mig äcklig tequila rose, päron konjak och stark glögg till Sälen.
Råd med system? Knappast.



Finns dem som har det
värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback