Klappat och klart.

Det finns bara en person som invigit min runda säng med mig. Det är en ära ska jag tala om. Inte alla som sovit i en rund säng inte, än mindre k*nullat i den. ÄN mindre med mig. I helgen ska den invigas på nytt, efter att ha stått i förrådet i 1år och 8mån så är det tamigfasen på tiden. tes

förför


- På fredag blir det vin-kex&ost-spela-spel-mys med Pillan och...?
- På lördag blir det strimladlövbiff-i-grönmögelost-sås-hasselbackspotatis-med päronhalvor och after eight till efterrätt.

Ni får överleva att jag sysselsätter mig med såna här seriösa (händelserika!) laga mat aktiviteter på helgerna ett litet litet tag till. Lovar att jag ska ta igen det. (hade faktiskt lite göra mig fin och in i dimman abstinens idag... ) Men man ska inte underskatta helgkvällar/nätter, vet ju aldrig vad som kan hända. O när det händer, då är ni dem första som får veta.
Det har ni mitt ord på ;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

eyy, e väldigt nyfiken på vart du köpt din runda säng?! vill också ha en!!

Postat av: alexzandra

Jennie: Jag köpte den när den fanns på Ikea :) fanns dock bara i begränsad upplaga. I love it!

2007-12-12 @ 17:21:28
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback