Koaaaaos X 3.

iväntan


Som varje år är ju nervös inför juldagen
. Jag menar de senste 3åren har vart minst sagt katastrofala. Har ganska svårt och tro att det kan bli värre dock.
PEPPA PEPPA.

Kaos år 1.) Jag och min pojkvän sen 5år tebax hade precis tagit ett uppehåll pga jag tyckte han beetet sig konstigt. Nåra dar innan juldan kommer han för att överraska mig men istället var det han som blev överraskad när han hittade mig inslingrad med en annan kille. På juldan är både två där. Dock får jag reda på att mitt ex vart otrogen 2mån innan, därav hans beetende. Då bestämmer jag mig för att ta med den jag hittades med i sängen hem istället :)

Kaos år 2.) Jag strular med 2 gamla ragg (som jag trodde var avslutade kapitel) blir utkastad innan midnatt pga att jag inte kan stå på benen. Dessutom har en utav dem flickvän. Dumma, hemska mig.!

Kaos år 3.) Har längtat i ett halvår efter att ha en återförening med mina flickor. Går från att vara jätte lugn (trots mängder med bråk med sambon) till att bli helt hysterisk - slår mina bästa vänner, häller drinkar över deras mobiler och det slutar upp i badkaret badandes i mina egna s............! sambon står utanför och försöker typ bryta upp dörren.

Så va tippar ni på detta år?

Påstår ju att jag gillar drama, så det är väl bara att bita ihop och se glad ut. hehe.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha låter lite hemskt att de har hänt men låter som roliga minnen i alla fall...lite :P

Postat av: Jimmy

Alexz = Drama.. Hehe! ;)

2007-12-19 @ 17:06:30
Postat av: Alexzandra

Sandra: faktum är att du har så rätt! Det har varit sjukt kul (bortsett från ångesten dagen efter) hehe

Jimmy: Ppppfff....

2007-12-20 @ 00:19:59
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jimmy

Va tvungen att läsa detta med facit i hand o ångest på annandan verkar ju va standard för dig vännen.... Men det kommer bli bra igen! lovar! Hoppas du mår bättre idag! Kram

2007-12-27 @ 13:13:02
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Ja jag hade ju rätt iaf. Kanske är just min inställning det är fel på :) tror bestämmt att jag ska bojkotta skiten nästa år. Våga tänka på vad som skulle hända då liksom :-S

2007-12-27 @ 14:34:39
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jimmy

Ja stanna hemma då du! Är nog lika bra det.. :)Ha de så kul i Sälen nu!! Åker ni på söndag eller?

2007-12-28 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback