lovely day with the familia.

julliseberg


Imorgon bitti åker jag och the familia till Göteborg. Har en hel hög att handla julklappar till och sen blir det Lisebergs julmarknad. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera dagen på. dan före dan före dan före dan....

Det va när jag bodde i Gbg som jag och mitt ex drog iväg på lisebergsmarknaden. Det va så obeskrivligt vackert att jag nästan blev sentimental. I samma veva bestämmde jag mig att jag va tvungen att ta med familjen dit. Så det är en liten adventspresent till dem från mig :) Mys!

Har ni handlat klart julklapparna & vad har ni köpt? paket

Kommentarer
Postat av: Fia

Gud vad mysigt med julmarknad på Liseberg. Vill jag med!!
Ha en bra dag!

Postat av: Alexzandra

Fia: Ja den är så mysig den kan bli. :) Hoppas du haft en bra dag själv.

2007-12-21 @ 01:24:48
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Oskar

Var där för en vecka sen, riktigt kul....

2007-12-23 @ 14:06:07
Postat av: Alexzandra

Oskar: Ja det är väldigt fint och mysig stämning :-P

2007-12-23 @ 15:43:13
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback