Man ska vara tacksam.

Jag var på väg in på bloggen för att klaga över min ekonomi igen! Men så insåg jag att 2 familjer i Karlskoga kommer ha en en mkt värre jul än mig. Man ska vara tacksam att man får fira jul med sina nära & kära.

olyckakga

SKADADES ALLVARLIGT Olyckan inträffade vid Ekebykorset i Karlskoga strax före 19 i går kväll. Flickorna som färdades på samma cykel hann aldrig uppmärksamma att de cyklade mot rött. Lastbilen träffade dem i sidan - sedan blev en av flickorna påkörd av en Volvo. Båda flickorna fördes till Karlskoga lasarett med allvarliga skador

Hoppas att dem repat sig till  jul candle

Kommentarer
Postat av: Emilie

Usch vad hemskt =(

Postat av: Angelica

Det är hemskt. Hoppas dom klarar sig. =/ Livet är kort, som sagt. Läste inlägget om dessa viktbloggar. Fick mig en tankeställare. Tack, faktiskt. =) Snygg blogg. =)

2007-12-12 @ 09:25:54
URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Emelie: Ja vet! Otroligt att de klarade sig trots att de blev påkörda 2ggr.

Angelica: Det glädjer mig otroligt mkt om jag kan inspirera lr ge tankeställare. :) Och tack för bloggkomplimangen. hehe

2007-12-12 @ 09:34:24
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jenny

Det är sååå himla hemskt.. stackars:(

2007-12-12 @ 12:02:13
Postat av: Christel

Skär i bröstet på mig när jag vet att onda saker händer goda familjer...
Flickan ligger på Karolinska nu efter skall/hjärnskador.... Efter att döma är skadorna inte livshotande men mycket kritiska.
Hoppas allt är bra med dig iaf=) Trevlig blogg !!

2007-12-12 @ 13:02:32
URL: http://christelsanchez.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Christel: Jag pratade faktiskt med en lärare från flickornas skola idag och hon sa att de va väldigt dyster stämning. Såklart helt förstårligt! När jag läste det först tog jag nästan det värsta förgivet men jag hoppas verkligen det går väl. Annars får jag tacka så mkt :)

2007-12-12 @ 17:24:01
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback