Optimist?

Jag bokstavligen sprang/hopsade från bilen och in. Någon sorts välbehagskänsla sköljde över mig. Måste vara de där -42kr på kontot. Härligt det är att vara fattig! Speciellt när affärerna kryllar med saker man vill handla.

Wiiihooooooo.

Fundillerar lite. Jag skulle nog aldrig utsätta någon för att ha delad ekonomi med mig. I samma veva som pengarna kommer in på kontot så är dem upphandlade.. Och när mamma försöker förklara läget så håller jag för öronen och sjunger "money money money, most be funny....."



Skulle sitta MER än fint till jul.
moneyforchristmas

Kommentarer
Postat av: Emilie

Oj, jobbigt att ha minus-saldo i mitten på december!:S

Postat av: Alexzandra

Emelie: Oh yes, där kan vi snacka andra orättvisor. hehe. Fast jag har väl satt mig där själv förmodar jag ;-S

2007-12-11 @ 23:07:21
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback