Så länge höll det...

Det är så mkt jag vill shoppa, köpa, ha, göra..... Going crazy bokstavligt talat, lr åtminstone förvandlas jag till 5år och vill bara gråta tills någon ger mig:



Manikyr med rödglittriga toppar till JUL =)

                   Pilgrims nya berlockarmband (kan man få för många samlar armband?)
Underklädsset från lindex.
Halvkorsett.
Massa pengar som jag kan köpa julklappar för.
Nya byxor i mängder, har ETT par som jag kan använda just nu.
Matchande fåtölj till min nya soffa.
Blommor, lampor, tavlor, mattor, hyllor till lgh`n. 

goodgirl


PLUS
min
önskelista tack. Så pass snäll har jag väl vart i år? :-//

Kommentarer
Postat av: Emilie

Alltså jag lider med dig...

Postat av: Alexzandra

Emelie: JA! förstår du hur ont det gör? haha. Snudd på i-landsproblem. huh?!

2007-12-13 @ 12:52:51
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback