Still Bitterbitch.

bullshit


Det finns en person som jag tror är väldigt nöjd just nu. Sitter antagligen och gottar sig i andras olycka. Självklart vill denna person framstå som en väldigt fin och omtänksam människa. Men ikke, väldigt lätt att se igenom. Falskhet rakt igenom. Jag kan med gott samvete säga att hade jag möjligheten att typ..... Ja.... skriver inte ut såna hemskheter här! detta är jag inte heller ensam om.
Tack och lov att någon ser igenom fasaden.

O guuu va nyfikna karlskoga kommer vara nu. Fundera på vem personen är. Men ni har ingen anning. Spekulera på bara ;) ni får usäkta att jag fortfarande är lite bitter efter juldagen. Jag ska nog bojkotta den dagen ifortsättningen.
Bahamas
över jul vore mkt trevligare :)
 
skjut

Nu ska jag fortsätta ligga hemma i sängen och glo i taket. Mår illa så inni. Fattas väl bara att man är gravid nu. hahhaaa. eeeh...no.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag behöver inte spekulera bara instämma!;) psyko människa, de som gottar i mitt hjärta är att alla börjar inse de:)

2007-12-27 @ 15:30:00
Postat av: Anonym

som man bäddar får man ligga

2007-12-27 @ 15:51:51
Postat av: Anonym

era bloggar e rätt genomskinliga.. de är lilla karlskoga liksom. vet en vet alla! håll skiten för er själva iställe

2007-12-27 @ 19:50:29
Postat av: Alexzandra

Anonym: JA. Det är Karlskoga. Precis det som stör mig!! folk går in på den här jäkla bloggen och spekulerar och gör upp sina egna story`s sen sprider dem vidare skiten, vips så har vi ett rykte! tror du inte det är därför jag fortsätter lr?

Postat av: lissa

ska
man kommentera bloggen så stå för vem du e iaf. o om bloggarna e genomskinliga så läs inte dem ingen tvingar er!

2007-12-27 @ 20:26:05
Postat av: Alexzandra

ALLA: kul att ni kommenterar och ni får gärna spekulera men skriv för gudskull inte ut namn. Kommer radera kommentaren från den som gjort det nu. OK? Hoppas alla är glada och nöjda ändå : D

2007-12-28 @ 12:03:47
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: pisskrille

Ärligt talat så är det här verkligen något som stör mig. Hur gammal är du egentligen? tolv-tretton? Patetiskare blogg får man nog leta efter, har du ingen handling i ditt liv? Skärpning, no offence btw. Det måste hända lite mer tycker jag iaf, lattja lite med ditt ex. Eller nåt... Det är väl endå rätt mysig läsning.. Gå helst in på detaljer.. ;)

2007-12-28 @ 13:19:12
Postat av: Alexzandra

Pisskrille: Hända lite? Det är ingen jäkla sexblogg. Jag har latchat tillräcklig med ex och det är precis därför jag sitter i en skjunkande båt just nu. Så leta upp nån sexnovell istället om du vill läsa om detaljer. Från och med i dag tänker jag bli ännu tråkigare så det är ingen vits med att du kommer tebax.

2007-12-28 @ 13:52:18
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Shit vilken patetisk tjej *skakar på huvudet*

2007-12-28 @ 17:10:49
Postat av: Alexzandra

Shit vilken patetisk människa som inte står för sin åsikt :D

2007-12-28 @ 17:15:54
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Carolajna

darling. Vad hander? Vill ha en email uppdatering snarast. I'm totally out of the loop har pa andra sidan Atlanten!
btw, har angest for igar. Nyar blev crazy och Soo fick se en dalig sida av mig=(
Puss love u

2008-01-02 @ 00:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback