Tips på namn till firrarna.

Det ända som kretsar i mitt huvud är vad som ska köpas hela tin. Tycker jag bockar av på köplistan hela tiden ändå blir den bara längre. Nu har jag kommit på att jag ska köpa en firre oxå. Tycker det är så otroligt fint med akvarium. Sånt där svart 8 kantigt skulle inte vara några fel. Men att jag skulle underhålla det med städning och grejer är inte troligt, kan inte ens hålla en blomma levande juh. Så jag ska istället köpa ett sånt där klotakvarium, med typ 3 firrar i :))

Så vad ska mina älsklingar döpas till?... tipstipstips.

akvarium

Kommentarer
Postat av: cofffey

Nemo vore ju rätt sött =)

2007-12-15 @ 19:58:29
Postat av: lissa

lissa kan den ena fisken heta. ganska sött ju:P varför ringde du inte igår för vava??

Postat av: Michaela

Lennart måste en av firrarna heta :D:D:D:D

2007-12-15 @ 22:23:01
Postat av: Freja

Hajen har en av mina fiskar hetat, Och sushi : Passande namn tycker jag. Sushi var väll ern vanlig fisk, men han dog jätte fort! :'(
Hajen var den minstaste lillaa firre jag någonsin sett, därav namnet. :)

2007-12-16 @ 00:12:42
Postat av: sarah

mini, tony och sunken! Inget snack om de!

2007-12-16 @ 10:17:32
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Freja: Du har här med vunnit - Sushi. I love it.

Alla: 2 firrar kvar att döpa, mer tips :)
Sarah: Tony och sunken vet jag folk som heter och det är inga personer jag är jätte förtjust i. haha.

2007-12-16 @ 22:46:07
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback