Vakna med Alexz & ......

kollarpåtv


Så här sent är jag inte ens uppe efter en
night out. Krogmänniskorna har ju tom kommit till sängs så här dags. Många bra program på tv4, sneglar på tv`n samtidigt som jag sitter här och klickar runt. Har gråtit en skvätt här precis, ett program om sianser. Ni vet medium som för en dialog mellan anhörig och andar från andra sidan. Har själv vart på 2st väldigt kända sådana, det är mkt känslor inblandade där. O jag är inte sen med att gråta. Att hitta sin 15åriga dotter i badkaret efter att ha skjutit sig själv måste vara en mors värsta mardröm. Lika så att hitta sin 5åriga dotter död i sjön. Hu, jag får såna hemska rysningar. Ni vet på film när en förälder (oftast mamman) precis fått reda på att dess barn har dött och dem skriiiiker. Skriker så där skärande så det ryser in i märgen. Jag klarar inte av det! Så fruktansvärt hemskt! Men det får räcka med nattliga tankar nu. Ska ju upp om ett par timmar. Montera lite, och sen packa ner & upp lite grejer sörrni! :)

Hur tillbrinar ni SöNdAgEn?
Det är väl inte bara jag som kommer vara pigg och alert hoppas jag? frågetecken

Kommentarer
Postat av: Jennie

Isch ja, låter som en kärlekskrank...*ryser*...hehe. Japp jag köpte den där k700i (heter den så?) den lila sonyericsson. Men kameran var så dålig att jag inte kunde stå ut med telefonen utan skickade tillbaka den!

Postat av: Alexzandra

Jennie: OKidoki, fast jag har ju en ny kamera så jag kanske kan överleva utan en bra mobilkamera. haha. Går förtillfället omkring med en tegelsten som snart lägger av. Jag bryr mig mest om desinen sörru! :) hehe

2007-12-09 @ 11:33:42
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Jimmy

Hej där! Min söndag tillbringar jag på Showroom.. Blir fan jobb varje dag i dec... Vill du köpa mobil så har jag en jättebra men framförallt jättesnygg! Samsung U700.. Haft den i 3 mån köpte för 4300, 2 gig minne, 3,2 kamera o grym design.. Ha de gött!

2007-12-09 @ 12:11:03
Postat av: Emilie

Hehe ja att vara uppe till den tiden utan night out som sagt... de är bra gjort! ;P

2007-12-09 @ 13:57:41
URL: http://zatina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback