Välkommen till Alexzandra`s inredningsblogg. haha.

  

Helt mörbultat efter att ha bärt upp allt till lägenheten. Tack och lov att jag inte bor på tredje våningen. Jag kunde inte ens hålla sushipinnarna utan att shaka som ett asplöv. Känner på mig att det bara var en utav ett antal turer in till ikea. Gick omkring där och visste inte alls vad jag skulle ha. Förutom mina kära garderober. Totalen slutade på 6200kr och då endast garderoberna ..... Äntligen ska jag få min egna walk in closet. Happy bitch!

Imorn ska vi till lägenheten och slipa och spackla (eller vi, haha..) mammas karl är väl den som kommer slita. Själv ska jag sitta vid telefon och vänta, vänta på att hallbergs ska meddela att mina tapeter har anlänt. Sen ska jag såklart pusha på micke lite.. Kanske går de ynka 50metrarna till bageriet, micke måste ju få lite fika för besväret. Det minsta jag kan göra. En napoleonbakelse skulle nog göra honom glad =-9 chabel chabel.....

Vill utföra en liten VARNING till mina läsare. För några veckor framöver kommer min blogg att förvandlas till en lite halvtråkig nykterist-inrednings-blogg. Hoppas att ni överlever. Lovar såklart att ge er för-och efter bilder. Det kommer bli grym skillnad kan säga : )) Inte en utomstående person kommer få sätta sin fot i min lägenhet som den ser ut nu. Nej, hujjedAmig. Men sen vankas det inflyttningsfest så det står härliga till. That`s a promise.

ssnyggsäng

~Drömmarnas sovrum~

Kommentarer
Postat av: Emilie

wohoo du jag älskar inredning så för mig är det inga problem ;) hehe
och alltså den där discokulelampan var INTE FUL! :D (btw du får gärna svara hos mig, för jag kommer aldrig ihåg vart jag skrivit massa kommentarer osv..om de inte blir för jobbigt dvs :P)

Postat av: Alexzandra

Emelie: Sikken tur att du gillar inredning, då har jag en besökare kvar iaf. hehe. Ne, lampan är väldigt ball. Dock nån designercrap så den kostar väl en del.

2007-12-04 @ 21:51:28
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback