14is kväll med Daphne Leon ;-S

dahne

Tycker hon är så otroligt söt, o läser hennes
blogg lite då och då.

Faktiskt så jobbade hon som bartender på en "b-kändis" kväll på en av stans krogar. Typ 2 år sen.... O så full som jag va den kvällen, ja..... Slutade jobbet kl 22 och drog sen hem o klunkade direkt ur vodka flaskan. Kan de gå på så många sätt då? Sen spraaang jag och min kompis ner till krogen. Där vi fick syn på Daphne och Frida (lååång blond tjej, från robinson tror jag?) av nån annledning tog dem två plus jag o min kompis taxi tillsammans. Skulle efterfesta på deras hotell.
 
Åkte förbi statoil för Dahne va tvungen att ha lösgodis. När vi kom till hotellet hamnade min kompis i ett annat rum med nån som påstod sig vara manager till dem, haa? Av nån annledning så blir jag ledsen och går längs E18 utan skor och hamnar på Statoil (asså jag jobbade där då..) utan nykel, bölandes. O mina kollegor tror att jag tagit nått... Helt galen kväll, shiiit va länge sen de känns. 14is fasoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback