Dagens schema..

gg


06.45 - Skjutsa bejbin till jobbet.
09.30 - "möte" med chefen och ett ev. nytt jobb.

10.30 - Träna med mamma. -INSTÄLLT!
11.30 - Hämta P på jobbet för lunch hos hans farmor.

13.30 - Fika med Bellus.
15.00 - 22.00 - Jobb Melkers.


Min lilla intervju (lr va man ska kalla det?) gick vääldigt bra. Man känner ju ofta på sig sånt där...Så rätt som det är säger hon - "Ja, men det här känna ju jätte bra. Det klickar verkligen mellan oss" Goodie. Så hon skulle höra av sig nästa vecka när den andra chefen är där. Han vill oxå prata med mig =) Helt plötsligt vart det jobb i överflöd question


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Naaaw, vilken söt birdie!

Postat av: patricia

o du, tack för kommentarerna i min blogg! det uppskattas alltid!! det va en fin blogg du har här, den ska jag fortsätta läsa :)

2007-02-27 @ 12:36:10
URL: http://Prinsessanpatricia.blogg.se
Postat av: Emma

Om Harry Potter.. Haha ja men han har ju försökt med det! Han är ju naken i någon film också. Haha. Jag tycker att han har för pojkig kropp, känns som övergrepp typ. Män ska ha mäns kropp!

2007-02-27 @ 13:28:42
URL: http://lwemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback