Datalös.

pink purple

Jahapp
, då har man ingen dator då. Köpte en ny bärbar i december men den började cp redan första veckan. När vi kom hem till Sverige lämnade vi in den. O igår skulle jag hämta den, o dem säger att de inte gjort nått med den. För att dem hittade inge fel, inge fel? Vad sägs som att brännaren inte fungerade, datorn blev blå och slog av sig 3ggr för att sen fungera 20min...O sen samma visa igen. Explorer fungerade inte så man fick köra på firefox. Den hängde sig och tog 10min att starta? Blev så jäkla irriterad så jag bad om pengarna tillbax. Så nu sitter jag här.... Hos mamma : )

P och jag ska kolla runt lite och sen beställa en från internet istället. Så om det blir dåligt med bloggande ihelgen (kvällstid) så vet ni varför... Måste liksom hämta den stationära datorn uppe på vinden. Opraktiskt! Men eftersom det är kalas för mig o mamms imorn så kan det hände att jag skriver en kort update då! probably.

O vet ni? Alla mina mun- bilder som jag sååå älskar, o massa söta ikoneer. Borta!! ;`(((

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nej, var är dina söta ikoner? Jag som älskade dom, speciellt den där bebisen som gjorde kullerbytta!

Postat av: Anna

Testa installera om den själv, om du inte redan gjort det. Kan ju hända att den går att sparka igång. Sen är backup ett hett tips ;) Det räddade mig när min krashcade nu efter jul.

2007-02-02 @ 18:09:30
URL: http://saturnusart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback