Ett andra försök..

Vet ni? jag missade hela skiten igår. Som jag hade längtat med min nya outfit, snyggaste ögonskuggorna o lite solarium ; )) Stylad från topp till tå så somnade jag i soffan efter en massa frustrationer. Men idag har jag och Älsklingen haft vårat första vettiga-reda ut-samtal. Känns mkt bra trots att han inte följde med till familjen o firade mig/mammi;( han va nååågot bakis, har aldrig sätt honom bakis faktiskt. hehe. Men hade han vart här nu hade jag inte kunnat blogga o svara på alllla kommentarer. = ) Massa vänner som hört av sig ang fest ikväll så jag hoppas på klänning-invigning. wiii.

Blir säkert lite melodi festivalen på förfesten, and some wine.. uusha.

Fick det efterlängtade Thoomas Sabo armbandet i present. (såg att de fått in lite nya berlocker. Bl.a en "tand" med svarta strass diamanter. Den vill jag ha, trodde jag ja. Kostade bara 1800:-)

O så liite pengar som ska spenderas ikväll. $

sab


Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

Alltid skönt att reda ut saker å ting... Vädra ordetnligt =)

Postat av: Estelle

Sött armband!

2007-02-04 @ 21:25:22
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback