Fullrulle & nytt jobb :-p

Holy jesus, fullrulle hela helgen, därav min frånvaro.

Allt från planera en Tysklands resa (som ni vet inte blev av...) till att shota 54% rom. Hujeda.

Mina ögon va minst sagt sönder gråtna hela lördan, o det va svårt att hålla dem öppna under lördan`s bravader... Jag behöver väl inte ens besvära mig med att skriva - Vit helg, nästa?

night out
För så är inte fallet, på lördag är det Byz och det ska vi såklaaart på drinking

Vet ni mer? Jag har typ nästan dåligt samvete. Jag har lagt mitt svartjobb bakom mig. Så nu behöver jag inte skämmas längre. MEN grejen är att min "arbetsgivare" inte vet nått. Jag struntade bara i att dyka upp. Det är så typiskt mig. Men hallå jag hade inte skrivit på nått o det va svart? Hon ringer som en dåre efter mig... På fredag är det är nytt jobb. O happy i`m. Trodde inte jag skulle ha en chans med tanke på deras långa ansökningstid. O typ varenda människa söker det. Men så....  fixades ett "möte" med chefen. O nu börjar jag på fredag. Ska köra 3 dagars utbildning och se hur det känns.. Hoppas han är nöjd med mig så jag får fortsätta : )))

Kommentarer
Postat av: angelica

Blir nyfiken, vad är det för jobb? lycka till :)

Postat av: Angelica

Vad är det för jobb, snygging! Blev nyfiken ju! :)

2007-02-19 @ 18:44:01
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Anonym

va kul att du fick jobbet. kommer ja dit varje dag hihi...love u

2007-02-19 @ 22:00:04
Postat av: Anonym

gissa vem de va på övre..hehe/lissa

2007-02-19 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback