Haaappy daaY : D

party yime

jiiiihaaa.


Igår stod jag lääängst fram på Byz "konserten" Ball va?.... 2 små pojkar stod där och sjöng. Men jäklar va fort det va över lr var de jag som missade de första 5 låtarna?
Nu går jag iaf o nynnar in my head.

Har aldrig i mitt liv skådat en kö på wickan, på wickan liksom? Såklart kände man någon längst fram O irriterade ihjäl alla genom att ställa sig där. hoho. En tjej i kön sa att hon följer min blogg. Happy happy. O du, om du läser detta så skriv en kommentar för bövelen kommetar

(jag känner mig fortfarande lite vinglig så sry om texten blir lite hispig).... Känner mig hispig.

Just nu sitter jag och lyssnar igenom alla låtar från gårdagens melodifestival. Ska gissa vilken som vann eftersom jag inte såg på det. Hehe! note 

Annars så hängde jag omkring med tjejen mitt ex va otrogen med. Mmm... Så kan det blir. Bästa av allt va ändå att my best friend - Bella unt me fann varandra igen. Giiirly ... Blir en fika med henne senare när jag piggnat till lite ; p

Kommentarer
Postat av: Liv

'Jag fick karatefylla' *lalalala* hihi ;-P

Postat av: Angelica

Du är inte ensam om att chilla runt med tjejer som ens ex varit otrogna med.. =p

2007-02-25 @ 16:14:58
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: fiorella

jaahaa, så du är i sweden nu igen. haha det har jag ju missat. Vart i sweden då om jag får vara frågvis :) ?
jag tjänade runt 185 kr i timmen när jag jobbade på ICA, eller ja OB:n var det ju bara.. men man kanske tjäna 125-170 kr all the time i norge?
Är ju för hemmakär för att beger mig iväg så, tyvärr. Annars hade det helt klart vart ett äventyr. Önskar att jag vore mer modigare o ge mig iväg så, men har man pojkvän och kompisar o allting här hemma så är det inte det lättaste :(.
Igår kväll var jag på bio tillsammasn med min kompis o min kusin. Se upp för dårarna såg vi. SKitbra, så den rekomenderar jag . haha, fasiken vad vi satt o skrattade :D.
Ny vecka imorgon. Suck, jag har två prov så jag har precis gråtit en skvätt för att lätta på pressen. Borde kanske sova lite nu. har ju inte ens haft tid att uppdatera bloggen på flera dagar. Lovar att ta igen det på onsdag när alla prov är över :)

Kramar

2007-02-25 @ 22:52:33
URL: http://fiorella.3w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback