Hard working women = )

gggg

Hejsan hopsan!

Min plutt ringde precis och väckte mig med some good news : )

Han har fixat jobb åt mig. Nyheterna kommer minsan aldrig ensamma. Och eftersom jag bara har extra på Melkers så går det säkert att kombinera de två. Detta va nämligen också extra : D Klarade jag av gymnasiet plus 2 extra jobb så ska det nog funka denna gång med. kiss Hard working women lr va säger ni? Jag är iaf i gladaste laget.

Vad jobbar ni med ladies (and herrar..?)

Nu ska jag rå om min karl som jobbat sen 7 imorse. Han kör ju dubbla jobb han med : p
O thank u Lissie for joining me for lunch today. <3

Kommentarer
Postat av: flikkan

själv jobbar jag i butik...men innan jag började här så hade jag fyra jobb:-) bokning av rådgivare på bank, hotell(reception), garderobier & tränre.... så jaman had elite att göra *haha* jobbad eibalnd 70 timmar i veckan..*suck* aldrig under 40 timmar iallafall.... men men... b¨ttre så och att man får pengar än inget alls... nu har jag bara tr ejobb:-/

Postat av: Wysteriia

Vad är det för jobb då? :)

2007-02-27 @ 11:50:01
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Lis

Jobbar i klädaffär...

2007-02-28 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback