I-lands problem ;-[

rosa laptop

J
ag har börjat fundera på om människorna (lr är det maskiner?) som gör datorer är helt fakking inkompetenta...

Ni som vart här förr kanske läst om mina data-problem wink

I början på december köpte jag en ny laptop. Vi bodde fortfarande i Norge då... Redan från början va den rejält seg och med veckorna blev den sämre. Kom hem till Sverige och då blev det blå skärm var 5 min och brännaren har aldrig fungerat. Lämnar in datorn innan de 30dagars öppet köp gått ut. När jag sen 3 vec senare ska hämta den från service så har de inte hittat nått fel? Jag antog att dem var nollställda uppe i huvet och bad om pengarna tebax.

Till saken.... Jag gick då in på Siba istället, la till en tusing och köpte en Hp. Nu 2 veckor senare har en tangent jävel lostnat? wtf Så vem det än är som gör dessa rektangulära saker får sluta smyga supa på jobbet... Jag är nådigt irriterad med tanke på att jag själv.. Alltid glömmer spara favouriter och alla bilder som ligger på hotmailen måste åter igen sparas ner. Jag kommer såå aldrig lita på dessa tekniska ting.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha förlåt men jag kan inte låta bli att skratta! Det är ju sjukt och du råkar visst ut för dator-oturen :P Hoppas det löser sig med datorerna.

Postat av: Emma

Jag kollar faktiskt mailen ibland och det är endast för att hålla kontakten med min bror i norge =P Annars så känns det verkligen 1998 som du sa! :) Ja, bloggoholic, där kan man snacka! Det är sjukt lätt att fastna. Man får ju svåra abstinens besvär utan dator eller mobil. =P

2007-02-22 @ 10:58:39
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Jehona

Hehe, lycka till med photoshop. I början fattade jag inte heller nånting. Men prova dig fram, och testa allt du kommer åt så du vet vad man kan göra där :)

Jag har hållt på med det ett bra tag nu och är ganska självlärd. Men sen upptäcker jag alltid nya grejjer man kan göra där varje dag :)

Ett tips:
Kolla www.webbdesignskolan.com
Där finns lite om photoshop där om du undrar hur man gör något. :)

2007-02-22 @ 11:52:11
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag köpte min laptop på Elgiganten och jag är supernöjd. Jag köpte en tre års försäkring också, så att jag får en ny dator ifall den här går sönder. Det är absolut värt det!

2007-02-22 @ 12:01:45
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Welcomeinjustice

Incredible site!

2007-12-22 @ 13:30:15
URL: http://welcomeinjustice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback