I`m an evil gnällkärring.

Lillasyster har magsjukan. Med andra ord ingen träning/shopping siik

Istället har mamma och jag pratat skit i telefon, 48min..  Vi kan va så sjukt elaka ibland, feel bad! =s Vad har ni för relation till era föräldrar?

Nu kommer jag vara riktigt elak här, och jag VET att man kan klicka ner sidan om man inte gillar det man ser =s  Men de va mamma som satt och kollade efter kläder till min 7åriga lillasyster. Och när hon tittar på storlek 134 (7-8år) så får hon upp 
denna persons auktioner. Ursäkta men varför klämmer man ner sig i för små kläder? Nu är inte just denna i strl 134 men hälften av hennes auktioner är... Jag skulle inte direkt buda hem hennes kläder till mig 7åriga dotter med tanke på att hon antagligen töjt ut dem rejält.

Kanske är dags och inse att man inte är storlek 134 lr XS heller för den delen längre.. Om man nu inte vill att brösten ska hänga utanför kläderna.

Jag har fått perversa förslag via tradera bara genom att ha på mig ett linne som visar NADA. Så jag kan bara tänka mig vad hon får för förslag. Ni kanske hoppar på mig nu vad vet jag. Men! Auktionen har legat ute 25 min och haft över 1500 besök. Så jag är knappast ensam om att tycka det är olämpligt. För kom inte och säga att hennes kläder är såååå snygga lr har du aldrig sätt ett par bröst förut bla bla... Inge trams nu!

Mamma och jag må vara "avundsjuka" grinkärringar men det står jag för...

D
etta är lite som att söka på dior men att få upp replay. Söker jag på barn kläder vill jag ju inte ha upp en 25åring (lr nått?) som tryckt ner sig i barnkläder.... Falsk marknadsföring? eh nu vet jag inte alls vad jag pratar om.... Men man skulle kunna tro att hon auktionerar ut brösten o inte linnet. För det ända jag ser är ett par stora bröst.

Nu ska jag gå och ägna mig åt my own business.

Kommentarer
Postat av: Stina

Har också stött på sånt där.. sjukt =/ Äckligt med för den delen...

Tack för kommentaren i min blogg, håller med dig! Klart det skapar en "ond cirkel" och jag tror inte man slutar upp och är nöjd efter en operation.. Över lag iaf!!

Kramar!!

Postat av: Caroline

Det är ju bara kul att dela med sig av bra smak :D

2007-02-13 @ 12:06:58
URL: http://calline.blogg.se
Postat av: Karin

Ja den tjejen verkar rätt trashig.. varför vill man vika ut sig på tradera egentligen??
Jag har sett en annan auktion på blocket av en soffa.. så ligger det typ en tjej där i och posar.. fånigt!!

2007-02-13 @ 12:09:24
Postat av: Angelica

Jag höll på att kräkas. Fy vad fult!!

2007-02-13 @ 12:26:02
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Gabbi (fd. gabbiw.blogg.se)

men uuuh vad illa det ser ut!

2007-02-13 @ 13:29:35
URL: http://sixty.blogg.se
Postat av: Sofia

Ew, fräscht att få hennes äckliga bristningar i nyllet!

Håller med dig till fullo. Jag är också en gnälkärring. ;)

Och jag har en bra relation m mamma, vi har väldigt kul ihop och umgås rätt mkt. Kan prata om det mesta med henne, skitsnack också! :)

2007-02-13 @ 13:50:31
URL: http://newdress.blogg.se
Postat av: Jennie

haha okej :D

2007-02-13 @ 13:51:19
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Emma

Jag håller med till till 100% om det där med kläderna. Det är sjukt och det är äckligt som fan måste jag säga. Nu är jag säkert ännu gnälligare än dig men jag tycker att det enda hon visar sig som och den bild man får av henne är att hon är en slampa (stereotyp, jag vet) och jag håller med dig att det enda man ser är brösten. Förövrigt så har jag jättebra relation till mina föräldrar och vi snackar om nästan allt :) Vi är som vänner.

2007-02-13 @ 19:35:48
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Maria

Hahaha, det var ju en jätterolig bild ju, synd bara att det var på allvar från hennes sida ;-)

2007-02-13 @ 19:46:16
URL: http://mariaridefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback