Inge hämtmat, Keno lr film...

homecinema

J
ag måste nästan va lite knäpp som går upp kl 6 varje dag, frivilligt? När snuttens alarm ringer så ligger vi kvar o snoozar/ "myser" lite sen följer jag med han upp. Håller han sällskap till frukosten sen placerar jag mig framför datorn resten utav morgonen. Galet. Men egentligen så får man ut så mkt mer av dagen än om man stiger upp innan lunch. O jag kan ligga och kolla bloggar i timmar utan att känna mig menlös. För vem är uppe kl 06? O vad kan man annars göra för vettigt vid den tiden? Hade det varit jag själv som skulle iväg till jobbet att jag inte vart lika glad ioförsig.

Igår när P kom hem hade jag hoppats på hämt mat från kinan. Han har nämligen tjatat om det i 2vec. Men ikke, han nöjde sig med köttbullar. Åkte sen iväg och handlade lite spackel till badrummet och tänkte spela lite keno. Vi hade fyllt i nr och allt men när vi kommer till kassan så va det för sent. Tänk om jag skulle dragit hem storvinsten dollar ?  .......hyrde istället lite film, Lady in the pool lr nått? jeje, ligger där i mörkret och när de är som allra mest spännande så bara smäller det till  fire Lampan till projektorn gick typ sönder. EHm, hann vi kolla på typ 3-4 filmer? Såå tröttsamt. damn Teknik. Man räknar ju med att saker o ting ska fungera när man hostar upp över 10.000 :- men ikke, såg ju bara hur de gick med datorn....


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan det möjligtvis ha varit Lady in the water?

Postat av: Crazypill

Det är asgött att gå upp tidigt om man orkar! I vissa perioder har jag massa energi (vanligtvis sommar/vår) och studsar ur sängen klockan 8 alla dagar även lediga. Det är som du säger man får ut så mycket mer av dagen! Dessutom är inte den här bloggen så damn seg på morgonen. Jag ska bli en morgonbloggare istället! =) Ha en go dag!

2007-02-07 @ 09:35:59
URL: http://www.crazypill.blogg.se
Postat av: Wysteriia

WHAT? Pajjade lampan så tidigt? :S Är inte d om rättså dyra har jag fått för mig, är ju nått ni borde få på garantin iofs..men vad kasst att den inte höll längre :S

Fan jag hade inte ens orkat festa om jag hade fått lov springa ner 3 trappor hela tiden ;)

2007-02-07 @ 09:36:35
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Usch, fy fan så irriterande :( När man köper något så dyrt så antar man ju att det ska fungera också! Dåligt dåligt!

2007-02-07 @ 10:04:25
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Maria

Haha, vad roligt! Våra morgnar ser precis likadana ut, och alla tycker alltid att jag är knäpp när jag berättar :-) Björn väcker alltid mig vid halv sju, oavsett om jag är ledig eller inte, och när jag kommer upp så har han dukat fram frukost och så äter vi tillsammans och läser tidningen, hur mysigt som helst! Men jag måste erkänna (iaf sen jag blev gravid) att jag oftast går och lägger mig igen och somnar om när han går till jobbet :-p

2007-02-07 @ 10:15:27
URL: http://mariaridefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback